Sabtu, 31 Oktober 2009

JERAYAWARA BAHASA 16: SMK TUNKU AMPUAN NAJIHAH, SEREMBAN


Pagi ini saya berkesempatan ke SMK Tunku Ampuan Najibah, Seremban, Negeri Sembilan. Program jerayawara bahasa bermula jam 8.30 pagi hingga 11.oo pagi dalam suasana yang dingin setelah hujan turun sejak awal pagi. Bagi saya, secara kebetulan kemungkinan besar program jerayawara bahasa ini merupakan program yang terakhir untuk tahun ini kerana Peperiksaan SPM akan bermula pada 18 November 2009. Saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada khususnya Puan Hjh. Noriah Akmal bt. Abdul Aziz (GKMP Bahasa) dan Datin Hjh. Zuraidah bt. Hj. Hashim (Pengetua) kerana masih sudi menerima kunjungan saya ke sekolah mereka untuk kali ketiga setakat ini. Meskipun peperiksaan SPM sudah semakin hampir, namun semangat yang ditunjukkan oleh pelajar-pelajar yang hadir untuk program tersebut, di samping menggantikan cuti sekolah sempena sambutan Hari Deepavali tempoh hari masih berkobar-kobar. Tidak ketinggalan juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga atas kerjasama guru-guru Bahasa Melayu yang lain termasuk Puan Fauziah Hashim (KP Bahasa Melayu), Puan Suzana, dan Encik Che Tajul Ab. Samad, dan Kaunselor SMKTAN, Puan Chew Boon Ngee.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan