Sabtu, 10 Oktober 2009

JERAYAWARA BAHASA 13: SMK AGAMA SHARIFAH RODZIAH

Dalam siri jerayawara bahasa kali ini, saya sempat singgah di SMK Agama Sharifah Rodziah. Program peningkatan kecemerlangan akademik yang diatur oleh pihak sekolah bermula jam 8.00 malam bertempat di dewan makan sekolah. Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat saya, Cikgu Taib b. Aziz dan Puan Mariam (Ketua Panitia Bahasa Melayu) yang mengundang saya untuk memberikan input dan suntikan semangat kepada bakal calon SPM.
Daripada riak wajah ceria yang dipamerkan oleh pelajar-pelajar sekolah tersebut, jelas menunjukkan mereka mempunyai komitmen dan motivasi yang cukup tinggi ke arah meningkatkan kecemerlangan dalam diri mereka. Kerjasama yang diberikan sepanjang sesi jerayawara bahasa saya sangat membanggakan. Mudah-mudahan kalian semua akan memperoleh kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan SPM yang akan datang. Selamat maju jaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan