Khamis, 27 Jun 2013

PROGRAM JERAYAWARA BAHASA DI SMK LIMBANG, SARAWAK











Tarikh: 22 JUN 2013 (Sabtu)
Masa  : 9.00 pagi - 2.00 petang
Tempat: Dewan Terbuka SMK Limbang

Terima kasih yang tidak terhingga khususnya Puan Rodiah Talib, Pengetua, Cikgu Mohd. Afif, Cikgu Lily Thing, guru-guru yang memberi ruang dan peluang kepada saya untuk mengendalikan program ini buat kali pertama di SMK Limbang. Syabas dan tahniah kepada semua pelajar yang terbabit kerana memberikan kerjasama yang cukup baik tanpa sebarang gangguan sepanjang program tersebut berlangsung. Semoga kalian mendapat input yang dapat dimanfaatkan bagi menghadapi SPM kelak dan memperoleh kejayaan yang cemerlang. Tidak ketinggalan ucapan terima kasih saya tujukan kepada Cikgu Mohd. Afif kerana meraikan saya sepanjang saya berada di Limbang dari awal hingga lambaian terakhir di Lapangan Terbang Limbang. Jasamu saya kenang hingga akhir hayat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan