Rabu, 17 Mac 2010

JERAYAWARA 20: CERAMAH MOTIVASI 2010















Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak penganjur, Pusat Tuisyen Saujana Gemilang dari kedua-dua cawangannya, Seri Gombak dan Setiawangsa kerana mengundang saya untuk menyampaikan ceramah motivasi kali ke-5 bagi sesi persekolahan 2010. Ceramah motivasi yang bermula dari jam 10.30 pagi hingga 1.30 tengah hari dihadiri oleh seramai lebih kurang 600 orang pelajar dari kedua-dua pusat tersebut bertempat di Masjid Al-Azim, Bukit Palah, Melaka. Mereka secara kebetulan dalam rangka lawatan sambil belajar ke negeri Melaka Bandar raya Bersejarah sambil mengikuti ceramah motivasi sebagai suntikan semangat kepada bakal pelajar PMR 2010 yang merupakan acara tahunan pusat tuisyen tersebut. Tidak ketinggalan saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelajar yang mengambil bahagian kerana memberikan komitmen dan tumpuan sepenuhnya sepanjang saya mengendalikan ceramah tersebut. Akhir kata, ucapan ribuan terima kasih kepada Pengetua PTSG, Puan Filza, dan Encik Fathiri yang memberi kepercayaan kepada saya untuk mengadakan sesi ceramah tersebut. Semoga apa-apa yang disampaikan khususnya yang berkaitan dengan mauduk ceramah saya "Tuntutan STUDY" dapat dihayati dan diaplikasikan dalam kehidupan harian pelajar dan semoga mereka beroleh kejayaan yang cemerlang.

1 ulasan:

  1. PTSG...!!
    sye ade wktu ceramah tu!! huuhuhuh
    thx ckgu bgi tnjk ajr!!
    huhuhu

    BalasPadam